Post by thiecosingtitel on Feb 4, 2022 10:36:56 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Extreme Car Driving Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Extreme Car Driving Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ erfarenhet ▞▞▞
▞▞▞ Extreme Car Driving Simulator 2022 version ▞▞▞
För många annonser 😐🖕
Extreme Car Driving Simulator Racerspil wdt
överlag är det ganska kul att spela. sätt till många annonser. Jag gillar inte hur bilarna har en autobroms till dem. Fysiken är inte så realistisk för en verklig bil, en normal bil snurrar inte ut så lätt. Jag känner att du laddar ner det här spelet bara för att se dessa annonser, och inte för själva spelet.
Kan inte rotera kameran 360°.
Vi behöver coola bilar för att bli lätta
Det här spelet är ett enkelt 5-stjärnigt men jag gav det inte 5 stjärnor eftersom jag har några idéer. Kanske en avatar som kan gå in i byggnader, eller kanske bara en avatar som kan gå in och ut ur bilen och kanske folk på gatorna. Men om inte kanske bara en avatar. Fortsätt så bra grabbar👍
Arb
Fantastiskt spel med full grafik men......4 bilar väldigt lätt gp tillgängliga 5 bilar herregud hjärna 🤮🤯
Det här är det fula spelet för alltid, jag ger det 0 stjärna 👎👎👎👎👎
De 10 bästa körsimulatorerna för surfplattor - Tablet Zona
Extreme Car Driving Simulator Трке jkh
Trevlig
Det är bra men så elak tillägger
Hataarvf
Jag gillar det men jag skulle älska det mer om det hade poliser som jagade mig i spelet
Extreme Car Driving Simulator Lenktynės bdi
För många annonser, som varannan minut
den var bra men kunde vara roligt om man kunde.åka andra också hälsningar arlette 👌👌
Dåligt och jättetråkigt ladda inte ner appen
Älskar det men jag önskar att de skulle lägga till ett alternativ för manuell växling
VALENTIN
Extreme Car Driving Simulator Pc Spel Nedladdning - Hentai ...
Draw Puzzle - Draw one part Παιχνίδια παζλ mfk
Det här spelet är trevligt men interiören i alla bilar är samma jag gillar inte så 3 stjärnor
Jag önskar att du kan lägga till fler bilar, det är bara 26 och lägg till kartfelfixar fixa fördröjning ta bort annonser du borde lägga till lägg till fler uppgifter och mer... Du borde uppdatera det här spelet!!!
Något mer att lägga till som... 1. Ytterligare ett område måste öppnas... 2. Några fler nya bilar borde läggas till...
Det här spelet förändrades MYCKET... Ja, jag gillar den nya kartan och de nya bilarna, men jag önskar att vi kunde byta till den gamla kartan. Det här spelet var mycket bättre och mindre av en cashgrab innan den enorma uppdateringen...
Det här spelet är bra, men lägg till Nissan sportbil och online detta spel är detta 2022. Uppdatera det här spelet detta är mitt favoritspel
Det är FANTASTISKT att se hur spelet har förändrats sedan jag var 7. Jag är 9 nu och det har varit en lång resa. Lycka till till er mina vänner.
Värsta spelet någonsin kan inte ens köra bilen. Jag hatar det här och rekommenderar det här spelet
Okej, den här speluppdateringen var väldigt cool, du ändrade den 1 bilen till covite c8 och några gamla bilar till en ny bil och kartan och flygplanen var fantastiska jag gillar och älskar och trevlig uppdatering!😀😀😀😁😁😀😁😁
Arsenal
Ärligt talat, jag var ett barn, jag hade laddat ner den här appen och det var mer intressant att spela som barn än som tonåring eftersom det inte riktigt har de nivåerna att nå i och inte har många ställen att gå till det bara har en flygplats och betala av land ledsen men jag kommer att behöva få detta en 2 stjärnor
Bra spel men blir tråkigt väldigt snabbt
Kul att bara köra runt
Extreme Car Driving Simulator on the App Store
Fantastiskt spel jag älskar The physics. Jag älskar grafiken. Bilarna. Jag hoppas att du fortsätter med det stora arbetet.
Grafik är bra kontroll är dålig
Spelet va lite tråkigt
Skaffa Race Car Driving Simulator 3D - Microsoft Store sv-SE
Det är till MYCKET reklam
Mycket bra skick och måste vara vacker
Grejen med det här spelet är att utvecklaren inte på allvar arbetar med det här spelet, många saker som ett spel kräver finns inte i det här spelet. Vi som spelare vill ha kartor och fler orter för att köra fordonen. Det har gått 6 år som jag spelade det här spelet och på den tiden brukade vi ha en spänning när vi öppnade den här appen, men nu har det gått för alltid..... Bara att lägga till några ändringar betyder inte en uppdatering. Lägg till fler kartor för en öppen världsupplevelse och det skulle ge dig fler installationer.......
Jag hatar den här nya uppdateringen, jag vill att det ska finnas en ratt och jag hatar den konsekventa driften 👎👎👎👎👎😡😡😡det här spelet är 💩
Kulmendesuger😳
SPELET ÄR BRA MEN PROBLEMET ÄR ATT NÄR JAG VILL KÖRA BILEN I FART STARTAR GASKNAPPEN OCH IGEN STOPP 😡
Drift Boss Rush Race Cars: Lightning Speed Uphill Racing 2 Street Race ... Road Ado Stunt Cars 2 Offroader V6 Extreme Asphalt: Car Racing Indian Truck
Bästa spelet i världen men du kan också lägga till flerspelarläge så att vi kan spela med våra vänner
Det här spelet är inte så roligt att spela så jag ger honom 2 stjärnor😵😳😦😧