Post by retlilasrialac on Mar 14, 2022 19:44:07 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Project Makeover ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Project Makeover IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod ökar tokens ▞▞▞
▞▞▞ Project Makeover 2022 version ▞▞▞
Älskar!!!!!!
Pussel är lite för komplicerade från tidigt i spelet. Pay Store bör användas för att förbättra spelet, inte för att spela spelet.
Jag skulle rekommendera att hålla sig borta från projektmakeover. Om du av misstag förlorar ditt spel spelar det ingen roll om du är ansluten till Facebook eller inte, du kommer fortfarande att förlora föremål som du har köpt. Supportpersonalen läser inte dina meddelanden ordentligt och visar inte mycket sympati (eller bra grammatik). Se upp med att köpa något i det här spelet. Du kan förlora den och aldrig få tillbaka den. Samma sak med "mystery box"-artiklar. Även om Facebook sparar ditt spel, gör det det inte helt.
Om du inte tänker ge de 2 extra dragen efter annonsen, SÄG INTE DET! Får bekvämt STYCK efter tillägget och du måste börja om 😡😡😡
Kul att spela har inte haft några problem, skulle kunna göra med fler kläder och håralternativ
Älskar spelet och alternativen det ger för design. Men jag gillar inte att spelet kommer att frysa upp ibland och om jag har tidsinställda bonusar att använda kommer det inte att frysa tiden. Jag förlorar min tid för att spelet vill agera.
😎😎😛
❌ FIXA Hell's Kitchen-annonsen, den fryser och vi förlorar de 2 extra spelningarna! Svårt att höja nivån, utan att spendera pengar. Vår prioritet är att betala räkningar och levande förnödenheter. Ljug inte, ändra "hårda" nivåer till "nästan omöjligt"! SNÄLLA sänk försköningskostnaderna med hälften eller mer, jag vill ha anständiga belöningar när jag går upp i nivå. Jag är på väg att avinstallera er alla. Mestadels nära OMÖJLIGA nivåer är inte värda min stress och tid. Med det sagt är allt annat 👌🏼. Jag lägger till ⭐s med nya ändringar som jag skulle vilja se. Tack alla!
Så långt ett bra spel
Tanken är rolig, utförandet dåligt. Det slutar med att du spelar mer candy crush än något annat.. En timme efter att du har malt guld, slutar du fortfarande med att du kan göra 5 makeover-byten.. Suck. Du måste betala för allt. Ta av glasögon, ta av hatten, sätta på masken, ta bort masken.. Och så vidare. Så nej, om jag vill spela candy crush, ladda ner candy crush.
Mycket trevligt swap pusselspel med en mode flare; Makeover-berättelser är roliga och kreativa (tror dock att konverteringen av "guldstjärnan" kan vara bättre), och dramafunktionen är snygg även om den inte tillför något annat till xp än att följa "plotten" för roliga saker.
Spelkonst och spelande ser bra ut, men annonsen är äcklig. Det visar i princip en kvinna som rakas håret mot sin vilja och tvingas till en ful missformad, överdimensionerad klänning. Det är mobbning. Gör bättre. Om spelet inte matchar detta, vad då? Ändra annonsen!! Det avskräckte mig faktiskt från att spela framtida spel av detta företag. Spelet blir mycket svårare och dyrare allt eftersom det fortskrider.
Så besviken. Du spelar och betalar på utmaningar men de låter dig inte veta hur många du behöver för att vinna det stora priset. Du kommer äntligen dit och pofftiden tar slut. Ge det en paus en lång stund.
Tjatigt, och inte alls som reklamen.
150 mynt för att tjejen ska skippa glasögonen! Nej, tack, känner mig lurad av reklam. Ladda inte ned!
Det här spelet är riktigt roligt. Jag tycker verkligen om det, men när du kommer in på en högre nivå är de ibland svåra att slå utan power-ups och att spendera pengar. Jag känner att jag inte får tillräckligt med diamanter för pengarna jag spenderar. Till exempel är 500 diamanter 1,99. För att få ytterligare 5 drag på en nivå kostar det 300. Om du stöter på en svårare nivå och behöver 5 drag till, har du 100 diamanter kort. Dessutom, för att få 3 boosters som du väljer är 400 diamanter förutom att den ena i regnbågen är 500. Det är därför jag bara ger 4 stjärnor.
Ett superbra spel där man lär sig att styla.
Jag beundrar människan som har tålamod med denna idiotiska algoritm. Stora misstag i design och i rättvisa spelet. Jag slog nästan sönder min telefon under de ENDLOSA kakelspelen...
Project Makeover Hygge hym
Ibland kraschar spelet och fördröjer.
Jag började älska det här spelet. Det kan dock definitivt testa din viljestyrka vid köp. Jag måste spela för nästan inga $. 😔 Jag tycker att spelet borde vara mer inriktat på val av nästa make over. Men alternativen är antingen begränsade eller inga. Jag gillar på det hela taget spelet...men det kunde vara mycket roligare om det man tjänade kunde användas på andra sätt i spelet. 🤔
bra bild, bra story, bra pussel, irriterande annonser. mästerverk
Otroligt vilseledande annonser. Om de annonserade mer ärligt och jag visste vad spelet faktiskt handlade om innan jag laddade ner, skulle detta vara en mycket mer positiv recension. Ladda bara inte ner det.
Spelet är verkligen utmanande detta spel är inget behov av att använda ett internet, det har många kunder som du behöver göra snygga/snygga utan att behöva uppgradera och även din avatar du behöver för att göra den snygg/snygg
Det här spelet är väldigt roligt och väldigt beroendeframkallande. Du spelar på nivåer och tjänar mynt och pengar, använder mynten för att köpa saker till folk åt dem och deras plats, och du kan anpassa hur du ser ut.
Det börjar roligt men nu är jag på nivåer som inte kan vinnas utan att spendera pengar eller väntan dagar på att återuppliva livet. Annonser är vilseledande eftersom jag trodde att jag spelade ett makeover-spel, men det är i första hand ett match 3-pusselspel. Kommer att avinstalleras snart.
Det är ett roligt spel, synd bara att "priserna" på makeoverserna blir snabbt dyrare och banorna blir väldigt snabbt svåra. Tar lång tid innan man kan ta sig vidare vilket gör att man tröttnar fort på spelet. Synd på ett roligt spel 🤷♀️🙄
Project Makeover vill bara få dig att köpa "ädelstenar" för att göra spelet enklare så att du snabbare kan gå vidare i de fåniga pusslen. Dessa pussel är designade för att misslyckas så att du inte kan slå dem lätt utan att köpa in dig. Du måste vänta på extra liv om du misslyckas tillräckligt för att inte slutföra dem inom de tilldelade dragen. Jag tycker personligen att det är ett tydligt grepp om pengar i skepnad av ett pusselspel. Jag gav den 2 stjärnor på grund av att jag gillade den lilla valmöjligheten du får i makeovers och inredningen.
Lagom hjärndött. Ok spel vid läggdags o somna till
Annonsen som förde mig in i det här fick det att se ut som att det här var inriktat på minispelsmekanik som förbryllade vilka makeover-alternativ som skulle användas för att göra kunder nöjda, jämfört med vilka som skulle slå tillbaka och göra dem hemska. Det faktiska spelet orienterar sig kring att använda en godis-crush knock off minispel för att tjäna mynt att betala för att delta i makeovers där valen inte verkar ha någon som helst inverkan på framgång, bara på din personliga estetiska tillfredsställelse med slutresultatet. Inte obehagligt, men falsk reklam.
Dina annonser är äckliga, jag har aldrig sett en annons från det här spelet som inte har något som får mig att få ont i magen. Jag bryr mig inte om hur roligt ditt spel är, för varje gång jag tänker på Project Makeover tänker jag på kvinnor som är täckta av insekter, och spyr/svettfläckar och gröna tänder, för att sedan raka sina huvuden medan de gråter. Det finns inget sätt att begära att annonserna ska sluta, så jag installerade och avinstallerade för att skriva en 1-stjärnig recension. Du förtjänar 0 stjärnor för att jag regelbundet mår illa
Det är löjligt att jag inte betalar för ädelstenar! Och för att komma vidare gör du det! Jag avinstallerar omedelbart!!
Det är ett roligt spel förutom det faktum att det är designat för att få dig att vilja/behöver köpa saker med riktiga pengar om du vill fortsätta med handlingen när du inte lätt kan slå ett pussel.
Spelet i sig är väldigt roligt att spela. Appen är hemsk, den kraschar hela tiden, kastar dig ur spelet och det tar lång tid att ladda upp. Att använda boosters är mycket kostsamt och förbrukar dina juveler. Om de kan lösa problemen skulle jag ge det 5 stjärnor. Just nu kan jag inte spela spelet eftersom det inte laddas upp!😮🤔
Jag har kul att spela det här spelet. När jag får den här killen att se bra ut, uppdaterar jag gärna här. ☺ Det tar mig mer tid att få folk att se bra ut ju längre jag kommer in i spelet. Det här är inte ett riktigt interaktivt spel, men du får vara kreativ med inredningen av rummen som makeover-folket befinner sig i. Från ett garage till ett strandhus till en takvåning. Ju mer du går upp i nivå. Ju mer du får göra. Ett spel som måste testas.
Helt ok spel
Heroes of Wars: WW2 Battles (21x21) 전략 yru
Jag älskar spelet men det irriterar mig när jag blir ombedd att titta på tillägg för extra hjärtan som inte belönades, det är inte rättvist, faktiskt är det höjden av fusk du behöver för att fixa det
Pusslen är för svåra. Kan du göra dem lite enklare och kan du ta bort hela livet tack? Annars är det ett grymt spel👍😀
Roligt tidsfördriv
Project Makeover Hygge hym
Jag fullkomligt älskar det här spelet. Så mycket att göra! Jag älskar makeover-valen såväl som match 3-aspekten av spelet. Håller mig sysselsatt de flesta nätter! Rekommenderar starkt
Att samla mynt för att köpa föremål är för stort! Vi spelar det här spelet för att slappna av och nå några mål och känna oss fulländade! Gör det användarvänligt!
Jag har spelat det här ganska mycket sedan släppet, och även då handlade alla recensioner om att behöva riktiga pengar för att avancera. Jag har inte spenderat ett öre på det här spelet; svårigheten är bra. Det är i grunden en Queer Eye-spinoff och jag älskar den. MEN, med alla de senaste tilläggen till spelet, tar det sönder mitt batteri omedelbart. Som, dött-inom-timmen omedelbart. Den tar också upp 3,2 GB. Vänligen optimera antingen batteri-/lagringsförbrukningen eller inför ett energisparläge.